Mittwoch, 7. Juli 2010

Totul prinde culoare...

Usor,usor zilele petrecute aici au inceput sa prinda culoare,avand tot mai multe iesiri.In prima duminica,am fost la Fest [balci] unde am simtit adevarata schimbare,deoarece nu se compara cu cel din tara.Aici nu exista seminte,mici,manele,hoti,batai si gunoaie pe jos,totul este foarte organizat si curat.Sa vi-l descriu putin?:-?Poi...la intrare se gasesc standuri cu tot felul de haine si dulciuri de toate felurile.Dupa aceea urmeaza asa zise-le "tiribombe"iar apoi un fel de terasa,pe care poti sta civilizat la masa,sa bei bere si sa mananci,cu o mica scena unde cantau mai multe persoane.
Am trecut pe la un stand cu jeleuri,si ca deobicei,mi-a fost pofta si am mers sa cumparam.Eu ii spuneam mamei in romana ce vroiam,iar ea ii spunea vanzatorului in germana,iar spre surprinderea noastra,deodata tipul a zis ceva gen:"Puteti sa spuneti,ca inteleg!".WoW...am ramas uimita:))deci era roman:-??.Si ce crezi?Nu era singurul,peste tot erau romani,care lucrau ca vanzatori de bilete pentru"tiribombe":))!
Deci de aici va puteti da seama cat de disperati sunt romanii,incat accepta sa plece pentru o slujba josnica de a sta pe scaun,si a vinde bilete,unii chiar nestiind limba.Oricum ar fi...inceputul este greu pentru oricine aici,dar pe parcurs,se vede evolutia,si ca mintalitate dar si in partea financiara.In fine.Ce pot sa zic,m-am simtit super bine,si eram fericita,ca puteam vorbi lb.romana si in Germania!!!
La cateva zile dupa aceea,am fost intr-un oras din apropiere,numit Heidelberg,unde se afla si un castel foarte vechi.Prima data am mers la un spital,unde trebuia sa facem o vizita unui prieten.Pff greu de spus ca ma aflam in spital...semana cu un Mall=))!!!Vorbesc serios,deci am fost uimita,la intrare nici nu spui ca esti in spital...urcai un etaj,si dadeai de un magazin cu auto-servire care avea de la bauturi si mancare pana la reviste,si langa mai multe scaune si mese unde puteai sa stai linistit,sau o terasa super de unde se vedea privelnistea Gradinii Zoologice.
La plecare,ne-am hotarat,sa mergem la Zoo.Iti trebuie ore intregi ca sa poti vizita gradina aia:))sunt atatea animale,frumoase si atat de bine ingrijite,nici nu se compara cu cea de la Barlad,sau mai bine spus cu cele din Romania.Sunt enorm de multe animale,lei,camile,maimute,gorile,urangutani,ursi,pasari etc. care par destul de fericite.A fost minunat:-??.Iar spre seara,am mers la castel,teoretic nu l-am vizitat pentru ca am trecut cu masina pe langa el,in timp ce urcam pe muntele respectiv.Ehh...pare plictisitor,sau poate nu stiu eu sa povestesc ca sa va pot “impresiona”...dar daca erati acolo...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen