Mittwoch, 7. Juli 2010

Dor de tot ! :(

Dimineata asta a fost total aiurea...totul s-a intamplat de cand am auzit ca nu mai mergem la piscina:|dupa am inceput sa ma cert cu mama...ehh..infn.
Cand esti aici,singur si fara prieteni,simti nevoia sa faci ceva mereu care sa te ajute sa uiti de doru de casa,de doru de prieteni:-<...Nu-ti poti imagina cat de mult imi lipsesc toate lucrurile de acasa...adevarata mea CASA!!!
Imi aduc aminte mereu de surioarele mele...de-aia am si poza pe desktop cu ele:-L,de obiceiurile noastre....ufff sunt atatea...toata lumea ne stia de cele mai "trasnite"ce pot sa zic...eram atat de nebune cand eram impreuna,incat incepeam de la fluieratul baietilor,pana la cumpararea si mancarea lamaii pe strada=))
Mi-e atat de dor de ele:-[cine jtie,cunoaste]Mi-e dor sa-l tin in brate pe Matei,si sa-l numesc "sotu meu"...Mi-e dor chiar si de Mufla,care-mi citeste blogu mereu:D...ce mai...=))mie-e dor si de Tora:))sa rad umpic cu ea,"sa-i fac paru" Mi-e dor sa ma cert cu Ale,chiar daca noi nu prea ne intelegeam:-??stiu ca ma iubea,pt ca si eu o iubeam si inca o iubesc:-x:))Andreea...mi-e dor sa mergem la ea acasa si sa comandam pizza in timp ce ne imbracam in rochii elegante si faceam poze:X...:(
Cat imi lipsiti...si cat de trista sunt uneori cand imi vine cate un gand,de genu in minte : "M-au uitat,nu dau niciun semn,si-au facut prieteni noi!".
Atunci cand eram acasa,nu stiam sa ne apreciem una pe alta,ba ne certam,ba ne bateam:))dar totusi am inceput sa ne atasam,si sa ne simtim lipsa unei alteia...pentru ca eram cele 5 surori,nu?!Echipa Celor 5 Ratate !=))
Sa nu ma uitati:( ! Va iubesc,dragii mei colegi:-*![Si pe tine Mario:xDupa intelegeai ca e vb doar de ele..:(]

P.S: Oana sa stii ca mi-e dor si de palma ta handicapata cu care ma loveai:-L ! =)) [cand aveai crize]

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen