Sonntag, 11. Juli 2010

     Am o tristete nemarginita in suflet ca nu sunt langa tine,de ziua ta,ca sa-ti pot spune La multi ani,si sa te strang tare in brate ! Asta e singurul cadou pe care ti-l pot oferi,daca se poate numi cadou ...Dar sa stii ...ca cel mai de pret cadou pe care il vei avea de la mine este prietenia adevarata care ti-o ofer zi de zi,ora de ora ! Si iubirea de sora pe care ti-o port ! Scriu cu lacrimi in ochi aceste randuri,pentru ca nu iti poti imagina cat imi lipsesti,cat imi lipseste ciocolata calda pe care o beam impreuna spre scoala,cat imi lipseste fiecare glumita de a ta..intr-un cuvant..imi lipsesti tu...Draga mea prietena ! Imi pare rau pentru tot ce ti-am facut,pentru faza cu bunica`ta si cu hainele,si mai ales pentru camasa,si pentru certurile pe care le aveam impreuna,dar sa stii ca nu erau cu intentie...defapt nimic nu a fost cu intentie...a fost poate din simpla prostie...pentru ca nu gandeam la momentul respectiv,si nu ma gandeam cat de rau o sa-mi fie fara tine cand am sa plec.Dar uite-ma aici,departe de tine,departe de tot,simtindu-va lipsa,si gandindu-ma fiecare moment la voi si la clipele frumoase petrecute impreuna.Stiu ca ...pentru tine,nu inseamna nimic distanta,si imi vei oferi in continuare prietenia ta neconditionata:-x [In care banuiesc ca sunt incluse si minutele pe care mi le ofereai mereu ! Sau nu ?! :-s] =)) Glumeam !

     Din pacate a trebuit sa spal uniforma...dar ce crezi?:x Semnatura ta nu s-a dus...Pentru ca ma iubesti:x !

                        La Multi Ani Iubita Mea !!! 
             Te iubesc mult :-x ! Si mie dor de tine ! Sa nu ma uiti :"> ! :*
                       Stiu ca tu credeai ca am uitat de ziua ta,dar....STIAM !!!! :D

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen