Montag, 5. Juli 2010

Primele zile in lumea cea noua

Heii,uite-ma si in Germania,chinuindu-ma sa ma integrez...prima mea zi aici,defapt primele ore:))pentru ca am ajuns la ora 17,au fost foarte obositoare,asa ca am povestit impreuna cu mama mea micile intamplari petrecute in lipsa ei...si apoi...somnnnnn!Ce vrei?Eram super obosita dupa zbor,nu e asa cum se spune:-?ca vai e relaxant si nu mai stiu eu ce....De abia miercuri incepea "Marea mea aventura".
O dimineata obisnuita,m-am trezit,m-am spalat...si am plecat cu maica-mea in oras:-??doar trebuia sa vad si eu locurile nu?!Bineinteles ca am fost in Mall la niste cumparaturi:-" apoi,ne-am intors acasa.Pentru prima zi a fost destul de bine:>in afara de faptul ca orice persoana care era in preajma mea mi se parea ca se uita ciudat la mine,parca simtind ca nu sunt de"a lor",dar am observat ca nu sunt singura straina care incearca sa se integreze:-??aici sunt de la drogati cu pierce prin nas,buza,limba si toate cele,pana la cele mai ciudate araboaice,care sincer pe mine ma inspaimanta:-ss !
Desi zilele pentru mine deveneau din ce in ce mai plictisitoare...deoarece mama mea era tot mai mult la munca,imi petreceam majoritatea timpului cu o pustoaica de 5 ani,jumatate romanca,jumatate italianca,frumusica foc.Usor usor,am inceput sa invat unele cuvinte,dar cel mai important este ca m-am apucat singura de invatat limba:-L ! Nu e asa de grea cum se spune,seamana foarte mult cu engleza,dar pronuntia este mai grea.Totusi,nu prea reusesti sa inveti singur,asa ca v-a trebui sa pierd un an de scoala,pentru a face cursul de limba.
Chiar daca imi este mai greu,nu vreau sa aud sa ma intorc in tara,pentru ca nu se merita !

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen