Samstag, 10. Juli 2010

Special pentru tine...Obi al meu:-x

Andrei-Bernard-Octavian [Obi] este colegul meu,defapt fostul,cu care m-am inteles cel mai bine din prima.Pfff...am atatea de povestit despre Obilica al meu >:D<,dar nu prea am timp:-ss.Nu de alta da trebuie sa plec la Penny Market=))! Obi a fost mereu alaturi de mine...si la bine si la greu,si mereu a stiut sa fie un prieten adevarat,chiar daca avea el toanele lui (stie el in ce perioade:-L). Mereu ii furam sapca cu Andreea si fugeam prin clasa ca nebunele in timp ce el incerca sa ne prinda,sau ii mai furam geaca din cand in cand si ma plimbam prin scoala cu ea,si am ascundeam la baie pt ca imi era frica de el...nu de alta da stiam ce urmeaza la sf:)) ori un ciufulit original:>ori niste capace:-??...
Mi-a pastrat atatea secrete 8-> puteam vb cu el:-x tot...numai noi 2 stim ce prostii vb prin ora de franceza=)))) Mereu eram pedepsiti,pentru ca eu nu ma puteam abtine la glumele lui,si izbucneam in ras in timpul orei:))Odata chiar ne-a dat afara profa de franceza...si am stat aman2 pe hol 8-> !
Cea mai tare faza pot sa zic este de ziua mea,anul asta:"> cand ne-a pacalit pe toti ca pleaca in Siberia cu frac`su...chiar de ziua mea,eram asa trista:-< SI ce sa vezi=))Vineri dim de ziua mea...vine la mine cu un trandafir 8-> WoW! Eram asa placut surprinsa...Era el sau nu?:))Ma pacalise!!!Ne pacalise pe toti:))Doamne...a fost asa bun,incat toti am pus botu`...Dar eram fericita:D pt ca era acolo...de ziua mea:">alaturi de mine >:D< ! Imi cer scuze pentru cate i-am refuzat:( [stie el mai bine]:)) Dar nu a fost cu rautate:x Doar tineam la el prea mult:* ! Te iubesc,dragu meu prieten,Obi:X ! Si sa stii ca imi lipsesti mult... Cel mai mult imi lipseste sa ma iei tu de umar cum ma luai mereu,si sa imi spui "Nu mai fi suparata!" sau pur si simplu cuvintele tale,care te faceau atat de special >:D< !

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen