Dienstag, 3. August 2010

Amintiri...Azi este Maine !

             Plictiseala,a inceput sa fie mai putin apasatoare asupra mea.Am inceput usor usor,de-a lungul zilelor sa ma simt mai bine,mai "acasa" ! Cred ca asta inseamna acomodare :)) !
            Insa zilele trec,fara mila,si fara dreptul de a te lasa sa faci ceva,daca nu esti pe faza.Dar ceva se intampla...Imi revin in minte amintiri din toata copilaria mea,una dupa alta,cursiv ! Imi aduc aminte de cand eram o pustoaica mica,si mergeam la gradinita,pana in ziua cand am ajuns sa ma ascund impreuna cu ceilalti colegi de bodyguard-ul scolii pentru a merge la covrigi :)) ! 
          Oare cand am crescut asa de repede ?! Cand ne-am maturizat si am ajuns niste adolescenti increzuti ?! La gradinita eram doar niste tanci,cu mintea curata si cu ganduri de a ajunge cineva in viata,precum doctori sau profesori...Dar acum ?! Ni s-au schimbat telurile si gandurile...ne-am schimbat noi,din copii aceia magici am ajuns niste adolescenti mai rai sau mai buni ! Acum totul s-a P R O S T I T !!!!
         Copii de 4-5 ani deja se viseaza,mari,comportandu-se ca niste adolescenti.In cazul fetelor,fardandu-se sau avand fite de papusi scumpe sau alte tampenii ieftine,iar in cazul baietilor,as putea spune ca este mai simplu ! DOAR CAND SUNT MICI !!! Poate sufera si ei de haine de firma sau de masinute smechere,dar din cate am vazut eu,sunt mult mai uniti intre ei,fata de fete !
        Ne criticam,barfim sau ne injuram intre noi,fara ROST ! La ce bun ?! De multe ori stam si ne gandim "De ce e lumea asta asa de rea ?" Raspunsul este: Pentru ca noi nu vrem sa o facem mai buna ! De ce in alte tari oamenii sunt mai buni si mai civilizati ?! Ce au ei si nu au romanii ? Bani ? Nu cred ! Educatie ? Poate ! Binevointa ?! Exact ! Asta ne lipseste noua.
       De ce n-ai incerca tu sa te schimbi,sa le arati altora,ca se poate,ca exista lumea buna din visele lor ?! Lasa-i sa te barfeasca,sau sa te critice,pentru ca poate intr-o buna zi isi vor da seama si ei,si vor ajunge sa se schimbe,sa devina mai buni si mai constienti de faptele lor ! Niciodata Nu E Prea Tarziu ;) !
      Ce vreau eu sa spun este ca...timpul trece,si noi continuam sa criticam greselile altora pana la ultima farama,in loc sa ne bagam capu-n pamant de rusine pentru ca am ajuns sa criticam greselile pe care le-am facut si noi candva ! 
      Nimeni nu iese din viata asta viu,si oricum nu luam nimic cu noi,avere,haine sau alte chestii,doar personalitatea pe care am avut-o !
      O sa ajungem la batranete si o sa ne gandim: "Uite am gresit acolo,acolo si acolo..."Dar ce vom mai putea face ?! 

       P.S. : Daca ai ceva de comentat,buzz ! Daca ti-a placut...e BINE ! 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen