Samstag, 21. August 2010

Piscoturi cu vanilie x_x !

                     Pff...daca m-ar striga cineva pe strada "ciudat-o"sau "nebun-o",nu l-as condamna,pe bune :)) !
           Azi,o zi obisnuita...sambata :-L weekend din pacate,nu scoala,nu colegi din afganistan,nimic :( ! Plictiseala mare pe capu meu ca de obicei...am inceput sa ma uit la un film,porma sa mai citesc niste documentare...si pe la 5 asa ce sa vezi...gasesc in dulap niste Piscoturi de Vanilie ;x ! :)) Iau 1-2 plictisita,mananc..ma uit la punga,imi aduc aminte de unde i-am cumparat...tocmai din magazin spusesem : "Astea sunt si in Romania!" Da de unde vezi:))ca erau chiar DIN Romania nu "Si in Romania"nu stiu cum de nu imi dadusem seama pana atunci ca limba de pe ambalaj era chiar romana :)) Era preacunoscuta si adorata firma romaneasca Galmopan ;x tot de acolo si biscuitii Dulcissimo 8-> ! Parca de fericire am inceput sa-i mananc mai cu pofta :)) ! E,si tot de acolo si inspiratia pentru noul titlu al urmatoarei postari ale mele :)) ! Indiferent despre ce era,stiam ca titlu va fi acelasi..."Piscoturi cu vanilie" ! Hai spune-o,nu sunt o ciudata =)) ?! Faza e ca doru de Romania si doru de cei dragi,ma face si mai si :| .
            Postarea asta trebuia sa fie despre viitor sau despre una din Mariile mele :)) ! Dar cred ca va mai dura ceva timp pana mai am inspiratie chef si timp ca sa le pun :)) !
       

 P.S: Multumesc ca mi-ati citit tampeniile :)) !
        

         

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen