Freitag, 20. August 2010

ScoaLààà ;x !

          A trecut ceva timp decand nu am mai postat nimic...Am asteptat sa treaca primele zile de scoala pentru a va povesti :D . Am inceput scoala de o saptamana,si spre uimirea mea imi place super mult :)) ! Totu e diferit aici,fata de Romania...Poti veni la scoala imbracat si machiat cum vrei,ba chiar cu bijuterii mari,de care vrei tu:)) cu pierce...cu de toate 8-> ! Da spre nefericirea mea n-ai voie cu telefon :| Eu am patit-o...Dupa cum majoritatea stiti ca sunt disperata dupa sms-uri,eram in curtea scolii si m-am gandit sa trimit un msj..da nici bine nu apuc sa-l deschid,ca vad ca vine o doamna la mine sa-i dau telefonu=))Haa?!Am ramas masca=))Cum ma?Nici in curte :-L?Ce naiba... pana la urma am vb cu ea si m-a pus doar sa-l inchid :)) Fata de Romania...care scriam mesaje 24/24 e ciudat :-s !

          Cat despre colegi...am cam putini:D pana acum am fost 7 in clasa,dar azi au venit 2 colegi noi din Irak :)) ! Spre binele meu am nimerit cu 2 romani:D o turcoaica,o unguroaica,un polonez si unu din afganistat:))cu care ma inteleg destul de bine:> ! Profesorii?Si orele?:))Exista reguli?Doar sa fii atent si sa nu mesteci guma=)) In rest..poti sta cum vrei,poti glumi,poti spune ce gandesti :)) Am niste profesori super:-??defapt cred ca toti sunt asa:)) din Germania :D ! Cam ciudat ca aici nu exista chiul:))sau batai:))Ce era la noi zilnic...aici totul se respecta ca la carte...azi am vazut niste "batai"dar mai mult in gluma decat in serios:))
           In prima zi,cand am iesit pe usa scolii a fost cel mai bine...nu stiu,m-am simtit oarecum in Romania:))ca scapam de la ore si mergeam acasa ! Limba e destul de usoara,o invat repede si mai ales incep sa o inteleg=)) ceea ce nu ma asteptam,eh cu putin noroc in cateva luni ma muta la nivelul 2 pana ajung la scoala normala :D
          Ehh cam ce mai vreti sa stiti:-?Despre baieti?Fete?Ei bine,,,Sunt multe "bunaciuni"8-> :)) si fete si baieti:> Nimic nu e asa imposibil cum pare ;x !
            Pana acum totu bine si frumoase...sa vedem ce-o urma :-?? :D !

P.S: Nu prea am avut inspiratie dar nu va puteam lasa asa ! :D
                                                                 
                                                          Multumesc ! >:D<

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen