Montag, 30. August 2010

Urmarile...

             Astept demult o clipa care sa'mi dea inspiratie pentru o noua postare,si uite ca a venit ! Cum ?! Stateam pe geam si ma uitam plictisita cum ploua si cum doi indragostiti se plimbau incet pe strada ,ceva gen ca in Romania,baiatu' jmecher si arogant iar fata,suparata si "supusa".Ciudat,pentru ca am incercat sa o scriu in camera mea,dar n'a mers,a trebuit sa ma intorc din nou pe fereastra aia si sa ma holbez la oamenii de pe strada in timp ce'mi scriam "Faimoasa"postare !
            Dupa cum bine stiti am inceput scoala,totu' e bine...pana acum...doar ca lipsa de prieteni,si privindu'i pe altii cum se distreaza,imi provoaca stari triste...De ieri,duminica 29.08 am inceput din ce in ce mai mult sa ma gandesc la Romania si la toti prietenii mei de acolo.Ma gandesc incontinuu cum o sa fie cand o sa'i revad si ce prostii o sa mai facem :-<.Asta e stilu nostru:> ! Mi'e atat de dor de tot...de orice lucru minuscul de acolo...incat numar zilele pana ajung din nou sa'i revad,insa ar putea insemna luni ! :( Ceea ce ma bucura este faptu' ca deja sunt asteptata,cu bratele deschise de catre unii,iar de catre altii mai putin deschise :)) ! Chiar daca nu mai sunt langa ei...unii nu ma uita,si isi aduc aminte de mine la tot pasul,pentru ca multe din faptele care le fac zilnic,obisnuiau sa le faca cu mine non-stop ! Mi'e dor sa am cu cine vorbi despre baieti..."calumea"nu ca mama ar face diferenta:)),cum vorbeam cu Oana si cu celelalte,absolut toate prostiile:))in absolut ce fel vroiam...sa ma asculte cineva cum faceam inainte,sa ma bata=)) chiar sa ma injure [va stiti voi;x]
              Prin postarea asta vreau sa va demonstrez cat de dor imi este de voi,de voi TOTI...si cat de mult ma doare atunci cand nu spuneti macar un "Buna" sa simt ca nu sunt chiar singura si uitata de toti !
             Din nu stiu care motiv,a inceput sa'mi placa vremea ploioasa si friguroasa...poate pentru ca pe vremea asta ma ascundeam cu fetele de ploaie prin scari de bloc:))sau poate ca atunci ne distram cel mai bine!

                                               
                                                  Sper ca nu v'am plictisit prea mult ! Thx :*

1 Kommentar:

  1. se cunoaste ca e din suflet :) e de nedescris dorul si tristetea care te cuprind cateodata, dar poate e cu un scop, iar amintirile se vor pastra mereu acolo intr`un coltisor din sufletul tau :) :*

    AntwortenLöschen