Mittwoch, 13. Oktober 2010

Umpic din Romania !

               Dupa o lunga pauza pot sa spun  ca m-am    intors !
   Durerea pe care mi-o provoaca dorul de tara,ma face sa ma izolez,si sa nu vreau sa-mi aduc aminte de nimeni si de nimic.Aproape ca nu vorbesc deloc cu familia mea din tara decand am venit aici...prefer sa stau langa mama sa ascult ce vorbesc si sa stau deoparte! Stiind ca blogu e reamintirea a tot ce era in tara,mi-a taiat chefu' de scris...:-< Dar nu o sa renunt de tot,niciodata.O sa continui sa scriu,chiar daca o sa se intample foarte rar pentru ca imi va face placere sa-l citesc peste ani si sa-mi aduc aminte de tot...de MARELE INCEPUT !!!
     Ce pot sa spun despre mine...am inceput sa vorbesc mai binisor germana,si italiana de-altfel :D,mi-am facut ceva prieteni 8-| dar cred ca oricati prieteni as avea,tot am sa spun ca nu am...pentru ca nimic nu se compara cu ce era in tara alaturi de ei:-<.Acum sunt in vacanta 2 saptamani :! ceea ce-mi face si mai dificila "lupta" cu dorul de casa ! 
     Ma bucur ca,colegutii mei dragi inca isi mai fac simtita prezenta in Bolintineanu si fara mine :)) ! Mai dureaza ceva timp pana va revad :(.Sa aveti grija sa enervati profesorii si in locu meu :> :)) ! MAi ales p'aia de tehno >:) Va iubesc bah :( Mie dor de toti :* ! >:D< Oriunde ma uit va vad pe voi ! :-<
     

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen